פניות הציבור (יצירת קשר)

כל אזרח ותושב מדינת ישראל רשאי ליצור קשר עם מחלקת פניות הציבור של פרוטוקול. פניה מטופלת בדרך כלל בתוך 3 ימי עסקים (ללא שישי, שבת, ערב חג וחג, או יום שבתון) ממועד קבלתה.

בפניה זו ניתן לשאול שאלות כלליות בנושאי מאגר המידע או בנושא איתור מידע, איתור זכות או חובה שעל פי החוק, לרבות הגורם הרלוונטי לפנות אליו למימוש הזכות או החובה האמורים. בנוסף, זה המקום לפנות לבירור בנושא נגישות, פרטיות, משוב, התראות דרך הדפדפן ונושאים הקשורים לגבי מאגר המידע.

אם ברצונכם לקבל סיוע, לברר פנייה אישית או לשאול שאלה, הצטרפו אל קהילת זכויות וחובות בחינם.