חדש: מעל 1,000 חברים כבר הצטרפו! קהילת הפייסבוק הרשמית "זכויות וחובות" - בה ניתן לשאול שאלות ולקבל מידע. הצטרפו עכשיו בחינם

חדש: הגשת תביעה מקוונת בגין נזק ישיר שנגרם מאירועי איבה ומלחמה

יישום חדש באתר הרשות: הגשת תביעה מקוונת בגין נזק ישיר שנגרם מאירועי איבה ומלחמה

קרן הפיצויים ברשות המסים השיקה בימים אלו יישום אינטרנטי חדש, הזמין במחשבים ובטלפונים סלולריים, המאפשר להגיש בקלות ובנוחות תביעה מקוונת לנזק ישיר בשל פגיעה ברכוש של יחידים וחברות שנגרמה כתוצאה מאירוע איבה ומלחמה.

היישום החדש, שמחליף את התביעות הידניות, נועד לזרז את זמני הטיפול ולהתגבר על עיכובים שנבעו מכתב יד לא קריא.

מדי שנה מוגשות לקרן הפיצויים בממוצע כ-3,000 תביעות בשל נזקים ישירים שנגרמו לרכושם של יחידים וחברות. לאור נתון זה וכדי לשפר את השירות הניתן ללקוחות הקרן הוחלט על פיתוח יישום אינטרנטי פשוט.

הגם שהיישום פשוט וקל הוא כולל סרטון הדרכה המציג את תהליך מילוי התביעה והגשתה, וכן מדריך לאזרחים שרכושם נפגע בפעולת איבה ומלחמה המפורסם בשש שפות ומפרט את הנזקים בגינם ניתן לתבוע, מה הפעולות הנדרשות לצורך תביעה וכמובן דרכי התקשרות לצורך בירורים.

הגשת התביעה הינה פשוטה ויש למלא נתונים כגון: סוג התביעה (רכב/חקלאות ועוד) וסוג הנזק הישיר (פרטי/עסקי) וכן לפרט את פרטי הנזק והניזוק. ניתן לשמור את נתוני התביעה כטיוטה בכל שלב עד לאישורה הסופי ע"י מגיש התביעה ושליחתה לרשות. מיד עם שליחת התביעה המקוונת מתקבל מספר תביעה, וניתן לברר באמצעותו את התקדמות הטיפול בתביעה.

לכניסה ליישום להגשת תביעה מקוונת לנזק ישיר לחץ כאן

חדש: מעל 1,000 חברים כבר הצטרפו! קהילת הפייסבוק הרשמית "זכויות וחובות" - בה ניתן לשאול שאלות ולקבל מידע. הצטרפו עכשיו בחינם

עזרנו לך לממש את הזכאות? חסכנו כסף או זמן יקר? תתמכו בנו כל סכום כדי שנמשיך להתקיים. תרומה לפרוטוקול


האם העמוד עזר לך? האם יש לך מידע נוסף או הצעות לשיפור?

הוספת משוב

אם אהבת את הכתבה והיא עזרה לך, אפשר לעזור לנו...
נשמח לקבל ממך ביקורת בעמוד ה-Google שלנו כאן: g.page/protocolil