הממונה על שוק ההון פרסמה באופן מרוכז ערוצי התקשרות ופעולה דיגיטליים לחברות הביטוח במטרה לקדם דיגיטציה בענף לטובת מבוטחים וחוסכים
הממונה על שוק ההון, ביטוח וחיסכון, דורית סלינגר, פרסמה היום באתר הרשות מידע מרוכז על שירותים ואמצעים דיגיטליים המאפשרים לציבור ממשקים ישירים עם חברות הביטוח. הנגשת המידע לציבור באופן מרוכז וברור באתר הרשות, מהווה צעד נוסף לשיפור השירות למבוטחים, חוסכים ועמיתים.
ערוצי שירות הפעולה הדיגיטליים יבטיחו את זמינות המידע לציבור ויאפשרו לדרוש מידע אישי וכללי בעזרת דוא"ל, שרות מסרונים (sms) ושרותי צ'אט אנושיים. בנוסף, הגשת בקשה ליצירת קשר, בירור מידע אישי, בקשת מידע כללי והגשת תלונה על חברות הביטוח יתאפשרו בלחיצת כפתור מאתר הרשות.
הממונה על שוק ההון, ביטוח וחיסכון, דורית סלינגר: "פרסום ערוצי התקשרות ופעולה דיגיטליים מהווה נדבך מרכזי בתהליך התאמת שירות חברות הביטוח לעידן הדיגיטלי. אנו מצפים כי חברות הביטוח ימשיכו לקדם דיגיטציה, במטרה לעמוד בסטנדרטים הגבוהים ביותר לשירות לקוחות בעידן הטכנולוגי".