שיווק ופרסום

גודל תמונות ברשתות חברתיות 2020: כך תיצרו את התמונה המושלמת

כולנו משתמשים ברשתות החברתיות, חלקינו לצרכים פרטיים, חלקינו לצרכי עבודה, עסק עצמאי, יצירת קשרים וסיבות נוספות רבות. רשתות החברתיות מאופיינות בעיקר בתכנים עשירים יותר ולא בהכרח טקסט רגיל, לדוגמה תמונות, סרטונים, סקרים, אירועים ואחרים אשר מאופיינים גם בטקסט וגם על ידי גרפיקה איכותית.

על מנת ליצור את התמונה המושלמת בעמוד העסקי או בקבוצה שלכם, עליכם לדעת מהן גודל תמונות ברשתות חברתיות והפורמט המתאים ביותר. כאשר מדובר על גודל, הכוונה היא רוחב ואורך בפיקסלים, פורמט הוא סוג הקובץ הנתמך, לדוגמה קובץ gif, png וכדומה.

ישנם לא מעט כלים המאפשרים לכם ליצור תמונות לצורך הוספתם לרשתות החבריות, כגון הצייר במחשב שלכם, אפליקציות המאפשרות להוסיף תמונות לפי תבנית מוכנה מראש, תוכנות עריכת תמונות ועוד. אך הכתבה הזו תדבר על גודל תמונות ברשתות החברתיות.

1. פייסבוק (Facebook)

ברשת החברתית הגדולה בעולם, פייסבוק, ישנם מספר מקומות שדורשים העלאת תמונות, הפרופיל שלכם, העמוד העסקי, קבוצה, אירוע ועוד. אלו גדלי התמונות ב-Facebook:

פרופיל פרטי

תמונת הנושא בפרופיל פרטי תופיע בגודל 850X315 פיקסלים אך מומלץ להעלות תמונה גדולה יותר. תמונת הפרופיל יש להעלות בגודל 170×170 פיקסלים.

עמוד עסקי

תמונת פרופיל של דף עסקי מופיעה בגודל 170×170 פיקסלים, מומלץ להעלות תמונה גדולה יותר ביחס 1:1.

גודל התמונה של תמונת הנושא בעמוד העסקי מופיעה בגודל 820X312 פיקסלים, מומלץ להעלות תמונה גדולה יותר לפי יחס זה (2.628:1). בטלפונים חכמים, תמונת הנושא תוצג בגודל 640×360 ולכן אם אתם משתמשים בתמונה עם טקסט ולוגו – מומלץ למרכז אותם בתמונה. כדאי להעלות תמונת נושא בפורמט PNG.

הגודל המומלץ של פוסט תמונה משתנה החל מיחס של 1.91:1 לרוחב ועד ליחס של 4:5 לאורך, כאשר מומלץ כי הרוחב יהיה לפחות 1200 פיקסלים. כדאי כי הפורמט יהיה PNG או JPG.

הגודל המומלץ של פוסט קישור (התמונה נלקחת מהקישור של האתר) הוא 1200×628 פיקסלים.

קבוצה

תמונת הנושא בקבוצה מופיעה בגודל 820×428 פיקסלים, אך פייסבוק ממליצה על גודל 1640×956 פיקסלים, כדאי להעלות בפורמט PNG.

סטורי

סטורי זו האפשרות של העלאת תמונה שנמחקת כעבור 24 שעות. סטורי מופיע בעמוד העסקי, פרופיל אישי, קבוצה ומסנג'ר. גודל התמונה המומלץ של סטורי הוא 1080×1920 פיקסלים לאורך, בפורמט JPG או PNG. אפשר להעלות תמונה גדולה יותר ביחס של 9:16.

מידע נוסף: מדריך פייסבוק לעסקים.

2. אינסטגרם (Instagram)

ברשת החברתית אינסטגרם יש כמה מקומות להעלאת תמונות, הנה גדלי התמונות המומלצות ב-Instagram.

הגודל המומלץ של פוסט תמונה משתנה החל מיחס של 1.91:1 לרוחב ועד ליחס של 4:5 לאורך, כאשר מומלץ כי הרוחב יהיה לפחות 1200 פיקסלים. פורמט הקובץ הוא JPG או PNG. ניתן להשתמש בגודל תמונה גדול יותר על מנת להעלות תמונה איכותית יותר. אמנם בתצוגה המקדימה תופיע התמונה בצורת ריבוע.

גודל התמונה המומלץ של סטורי באינסטגרם הוא 1080×1920 פיקסלים לאורך בפורמט JPG או PNG. ניתן להעלות תמונה גדולה יותר ביחס של 9:16.

ניתן אף להעלות תמונות וסטורי לאינסטגרם דרך המחשב.

מידע נוסף: מדריך אינסטגרם לעסקים.

3. לינקדאין (LinkedIn)

גודל תמונת הנושא המומלץ של פרופיל פרטי הוא 1584×396 פיקסלים, הגודל המומלץ לתמונת פרופיל פרטית היא 300×300 פיקסלים.

תמונת הנושא בעמוד החברה לינקדאין תוצג בגודל 1192×220 פיקסלים, אך מומלץ להעלות תמונה בגודל 1536×768 פיקסלים. גודל מקסימלי הוא 8 מגה בייט וניתן להעלות בפורמטים PNG או JPG.

תמונת הפרופיל של העמוד העסקי המינימלית היא בגודל 300×300 פיקסלים.

הגודל המומלץ של פוסט תמונה הוא 1200×627 פיקסלים, זהו גם הגודל המומלץ של פוסט קישור (התמונה נלקחת מהקישור).

4. טוויטר (Twitter)

גודל תמונת הנושא של עמוד הטוויטר שלכם צריכה להיות 1500×500 פיקסלים, התמונה עשוייה להיחתך לגודל 1500×420. אפשר להעלות תמונה בפורמט PNG, JPG או GIF.

גודל של תמונת הפרופיל בטוויטר היא 400×400 פיקסלים. פוסט תמונה ופוסט קישור יוצגו כגודל 507 פיקסלים.

5. וואטסאפ (WhatsApp)

גודל תמונת הפרופיל המינימלית של וואטסאפ היא 192×192 פיקסלים, אך יש להעלות תמונה גדולה יותר לפי יחס של 1:1. התמונה יכולה להיות בפורמטים של PNG ו-JPG. גודל זה תקף הן לגודל תמונת פרופיל של קבוצה.

גודל סטטוס וואטסאפ (סטורי) הוא 1080×1920 פיקסלים לאורך בפורמט JPG או PNG. ניתן להעלות תמונה גדולה יותר ביחס של 9:16.

ניתן להעלות כל גודל של תמונה בתור הודעת וואטסאפ.

מידע נוסף: מדריך ווטאסאפ לעסקים.

6. טלגרם (Telegram)

ניתן להעלות תמונת פרופיל לטלגרם בכל גודל, אך מומלץ להעלות לפחות בגודל של 320×320 פיקסלים בטלגרם וביחס של 1:1. התמונה יכולה להיות בפורמטים של PNG ו-JPG. גודל זה תקף הן לגודל תמונת פרופיל של קבוצה.

ניתן להעלות כל גודל של תמונה בתור פוסט בטלגרם.

7. פינטרסט (Pinterest)

תמונת הפרופיל המינימלית היא 165×165 פיקסלים וניתן להעלות תמונה גדולה יותר ביחס 1:1. ניתן להעלות כל גודל של תמונת פוסט.

8. יוטיוב (YouTube)

גודל תמונת הנושא המומלץ והמקסימלי של ערוץ יוטיוב הוא 2560×1440 פיקסלים לרוחב, ניתן להעלות בפורמט PNG או JPG והמינימום הוא 2048×1152 פיקסלים.

גודל של תמונת פרופיל של ערוץ יוטיוב היא 800X800 פיקסלים, אם קישרתם בין חשבון הגוגל פלוס ליוטיוב, התמונה תשוייך אוטומטית.

9. סנאפצ'אט (Snapchat)

גודל ממלץ של סטורי בסנאפצ'אט הוא 1080×1920 פיקסלים לאורך, אפשר להעלות תמונה גדולה יותר ביחס 9:16. סוגי הפורמטים המקובלים הם PNG או JPG.

סיכום

כעת אתם יודעים את כל גדלי התמונות שאתם חייבים לדעת, תוכלו ליצור תמונות איכותיות ולהוסיף אותן לעמודים שלכם. אך זה לא מספיק – כעת עליכם לבנות תכנית שבסופו של דבר תוכלו להשתמש בכלי שנקרא רשתות חברתיות על מנת לגייס לקוחות חדשים, עובדים, ליצור שיתופי פעולה ועוד.

חברת נטולינק (Netolink) מספקת שירותי שיווק ברשתות חברתיות ובין לקוחות החברה נמנים עסקים וארגונים גדולים שמצליחים להשיג את המטרות שלהם פעם אחר פעם.

תגיות

כתבות נוספות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *