חדש: מעל 1,000 חברים כבר הצטרפו! קהילת הפייסבוק הרשמית "זכויות וחובות" - בה ניתן לשאול שאלות ולקבל מידע. הצטרפו עכשיו בחינם

מועדון ביחד בשבילך – מי זכאי, איך מצטרפים ומהם ההטבות?

ההסתדרות הוא אחד הארגונים בעלי כוח והשפעה הגדולים בישראל, תחתיו נמצאים מיליוני עובדים מאוגדים תחתיו ובכך מועדון ביחד בשבילך צרכני במיוחד.

מועדון הצרכנות ביחד בשבילך של ההסתדרות החדשה הוקם על מנת להעניק הטבות בכל תחומי החיים עבור העובדים והגמלאים אשר מאוגדים תחת ההסתדרות החדשה. העובדים זכאים בין היתר גם להנחות משמעותיות ברכישת מוצרים ושירותים שונים.

אלא שמועדוני צרכנות לא מספקים רק בלהתאגד ולהיות מועדון הטבות לכלל חבריה, הם גם מצטרפים לחברת כרטיסי אשראי ובכך מגדילים את ההטבות לחברים. ההסתדרות החליטה לפעול עם חברת לאומי קארד להנפקת כרטיס אשראי ייחודי עבור חברי המועדון.

איך מצטרפים למועדון ביחד בשבילך?

כל חבר הסתדרות שמשלם דמי חבר, זכאי להצטרף למועדון ביחד בשבילך להנות מכל ההטבות וההנחות. אם אינכם בהסתדרות, עליכם להירשם כחבר הסתדרות בקישור הבא: signup.histadrut.org.il.

חשוב לציין כי להיות חבר במועדון לא כרוך בעלות נוספת, עם זאת, אם הארגון שלכם אינו חבר הסתדרות, אינכם יכולים להנות מההטבות השונות. אתר ההטבות של מועדון ביחד בשבילך נדרש בהזדהות עם מס' תעודת זהות וסיסמא בקישור הבא: www.hist.org.il.

כרטיס אשראי לאומי קארד ביחד בשבילך

מועדון ביחד בשבילך לא מסתכם רק באתר ההטבות, אלא שניתן גם לקבל כרטיס אשראי של חברת לאומי קארד שעובד ביחד עם ההסתדרות ולהנות מהטבות נוספות.

חשוב לציין כי כרטיס האשראי הזה מיועד רק לחברי ביחד בשבילך ולבני משפחתם – בני זוג והילדים בלבד. כרטיס האשראי מונפק על ידי לאומי קארד עם המותג ויזה והוא מאפשר סוגי עסקאות שונים. כך למשל, ניתן לשלם בעסקאות רגילות, תשלומים, קרדיט, קרדיט פלוס ועסקאות 30+. במסגרת שימוש בכרטיס זה ניתן לקבל הטבות והנחות קבועות אצל מעל 2000 בתי עסק בישראל.

כרטיס האשראי מקנה 10% הנחה נוספת על כל ההטבות שנמצאות באתר המועדון ביחד בשבילך ולמעט הזמנה של בתי מלון, מנויי כושר וצרכנות. בני משפחה לא יהיו זכאים להנחות המועדון וכן להנחת 10%.

בנוסף, חברי המועדון יהיו זכאים לביטוח תרופות שלא נמצאות בסל הבריאות – בחינם, מנורה מבטחים תספק את הביטוח הזה עבור חברי המועדון. הביטוח יינתן על פי הכיסוי המפורט בפוליסה וזכאים לביטוח הם אלו שמחזיקים את כרטיס האשראי לפחות 3 חודשים מרגע הפעלת הכרטיס ושהם משלמים דמי חבר להסתדרות במשך שנה אחת לפחות. עוד חשוב לציין לעניין ביטוח התרופות הוא שההצטרפות היא אוטומטית לאחר מילוי הצהרת חיתום שתישלח את הזכאים. ההטבה לא תקפה לחברי משפחה.

המועדון גם מקנה הנחה של 4.5% ברשת קואופשופ, כאשר ההנחות יינתנו במעמד התשלום באמצעות כרטיס האשראי של המועדון וכמובן הוא אינו כולל כפל מבצעים או כפל הטבות.

האשראי מעניק גם הטבה בעמלת מט"ח בגובה של 2.5% לעסקאות בחו"ל. עם זאת, נראה כי יש כרטיסים אחרים שמקנים הנחה טובה יותר בעמלת המט"ח וכי מדובר על הטבה פחות טובה לחברים.

הלוואה MAX לאומי קארד ביחד בשבילך

כרטיס האשראי של לאומי קארד עם מועדון ביחד בשביל מקנה לכם הלוואה חברתית בריבית של P-0.7% (פריים מינוס 0.7%). במסגרת ההלוואה ניתן לקבל עד 7000 ₪ ועד 24 תשלומים שווים בכפוף למסגרת האשראי שנקבעה בכרטיס.

ההלוואה תינתן באופן חד פעמי לכל ת.ז. ובתנאי שאלו מבצעים מחזור רכישות של לפחות 1500 ₪ בתקופה של 4 חודשים מתוך 6 החודשים לפני בקשת ההלוואה.

עם זאת, אם אתם רוכשים עם כרטיס של כאל יחד עם מועדון כלשהו, אתם יכולים להנות מהלוואה ללא ריבית בסך של 5000 ₪. אם כבר מדברים על הלוואות, לאחרונה פרסמנו מדריך שעשוי לעניין אתכם – הלוואה ללא ריבית.

MAX לאומי קארד ביחד בשבילך – כמה עולה?

על פי ההסכם של לאומי קארד עם ההסתדרות, נראה כי אין דמי עלויות לכרטיס. מחזיקי אשראי ביחד בשבילך לאומי קארד פטורים באופן מלא מדמי הכרטיס כל עוד הכרטיס משמש ככרטיס של חברי המועדון ובכפוף לתעריפי חברת האשראי.

הפטור המלא ניתן עד להודעה החדשה והוא תקף לחברי המועדון ולבני משפחתם.

כרטיס אשראי ביחד בשבילך – האם כדאי?

עד כה נראה כי ההטבות מעולות. אין דמי כרטיס, יש הלוואה חברתית בריבית אפסית (לפי שערי הריבית), הנחה קבועה באלפי בתי עסק בישראל, הנחה של 10% על ההנחות של מועדון ביחד בשבילך ועוד.

חשוב לציין כי הכרטיס לא מתאים עבור כל אחד, ראשית כל הוא מיועד אך ורק לחברי ההסתדרות ולכן אם אינכם חברים בארגון, לא תוכלו להנות מכרטיסי אשראי ומהמועדון עצמו.

אך הנקודה העיקרית היא, מרביתנו בעלי כרטיס אשראי אחד לפחות. עבור חלקינו יש עוד כרטיס אשראי של מועדון אחר כדוגמת מועדון של רשת השיווק או מועדון צרכנות נוסף. דבר זה גורם לכך שכמות הכרטיסים מאפשרת לכם להוציא יותר כסף ולעיתים מעל ממה שאתם צריכים / יכולים להוציא.

בנוסף, כרטיסי אשראי רבים כוללים גם דמי כרטיס חודשיים של כמה שקלים שלא ברור האם ההוצאה מצדיקה את ההטבות של הכרטיס.

לסיכום, אם אתם חברי מועדון ביחד בשבילך ויש לכם עוד כרטיסי אשראי שונים, כדאי לשקול לבטל את הכרטיסים שלא מקנים לכם ערך, או לחילופין, השתמשו בכרטיס בתנאי שהתועלת מהשימוש שלו עולה על העלות ובתנאי שזה לא פוגע בהתנהלות הפיננסית שלכם.

חדש: מעל 1,000 חברים כבר הצטרפו! קהילת הפייסבוק הרשמית "זכויות וחובות" - בה ניתן לשאול שאלות ולקבל מידע. הצטרפו עכשיו בחינם

עזרנו לך לממש את הזכאות? חסכנו כסף או זמן יקר? תתמכו בנו כל סכום כדי שנמשיך להתקיים. תרומה לפרוטוקול


האם העמוד עזר לך? האם יש לך מידע נוסף או הצעות לשיפור?

הוספת משוב

אם אהבת את הכתבה והיא עזרה לך, אפשר לעזור לנו...
נשמח לקבל ממך ביקורת בעמוד ה-Google שלנו כאן: g.page/protocolil